Benim bebişim her muayene de sürekli kendini gösterirdi, 11.haftada ikili taramamda doktor erkek gibi ama kesin değil tabi öyle gördüm demişti.(bacak bacak üstüne atmıştı bir ara 🤭) 14 yada 15.haftamda acile gitmiştim göbek atıyordu resmen o kadar netti ama o an cinsiyetini sormak hiç aklıma gelmedi. Geçen hafta tahlil sonuçlarım ve özellikle cinsiyeti için gitmiştik göstermedi poposu aşağıda dedi doktor. Sizce nazlı olduğu için kız olma ihtimali var mı 😅 Genelde öyle dendiği için merak ettim. bende.