pekk1 Merhaba arkadaşlar, kaşıntılarımdan dolayı doktora gittim alt ast değerlerim çok yüksek çıktı. Gebelik kolestazım varmış . Karaciğerimin olduğu yer çok ağrıyor. 24+4 haftalık hamileyim bebeğe zararı var mı acaba 🥺
Nby77 pekk1 öncelikle geçmiş olsun ilk gebeliğimde uaşadım. 7 aylıkken belirtiler başladı 37. Haftada değerler çok yüksek çıktığı için apar topar sezeryane aldılar bebeğin kalbini bloke annenin karaciğerini ise iflas edermiş… seni korkutmak istemem ama ciddi kaşıntılarım vardı sabaha karşı bi başlıyodu kollar bacaklar özellikle … yaralar çıkmaya bdşlamıştı..ikinciye hamileyim 22+4 bunda da olacak diye çok korkuyorum inş olmazz🥺
Tugbaatkn pekk1 Gebelik kolestazi mj bilmiyorum ama 34. Haftamda covid oldum inanilmaz her yerim kasiniyor karantinam biter bitmez gidip kan vermeyi dusunuyorum
pekk1 Nby77 inşallah olmaz canım doktorum bana şimdi ursactive diye bir hap verdi 1 hafta kullan sonra tahlil yapacağız dedi. İnan o kadar çok korkuyorum ki ve daha benimki çok küçük 24 haftalık 🥺
zeeynepp19 Nby77 aynı belirtiler bende de var sabaha karşı uykumdan uyanıp kaşınmaya başlıyorum yara olmayan yerim kalmadı ama değerlerimin hepsi normal çıktı acaba sonradan yükselir mi tekrar test yaptırsam mı kaşıntım devam ediyor hala 35+4 teyim 36+1 de kontrolüm var
1122334455 Merhabalar 5 sene önce kızımda yaşadık bu alt ast yi şuan ikinciye hamileyim ve yine 200 lerde dönüyor bakalım 38 e kadar yolu var artık kaşıntı düşmanına vermesin çok zor bir durum ben şuan her ay kan veriyorum bu yüzden kontrol altında sürekli ve her gebelikte olacağını söylemişler işin bitimine gelirsek kızım da 2 hafta bir gerileme oldu ama çok şükür sağlıklı bir problemi yok herhangi bir zeka zorunu yok Allah’ıma şükür sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
pekk1 1122334455 inşallah canım benim çok korkuyorum yani 36-37 lerde olsam sezeryanla alınır belki ama daha 24 haftalık dua edin olur mu 🥺🙏🏻
1122334455 Tugbaatkn bende covid oldum 15 haftaliktim beni de tetiklemis 280 çıkmıştı şuan her ay düzenli kontrol ediliyor ama yine de yüksek çıkıyor 🤷
Ygtkgn pekk1 Canim senin degerlerin alc cikmisti ? hap etki ettimi kasintin gectimi banada doktor o haptan yazdi
1122334455 pekk1 korkmana gerek yok dahiliye doktorları ilaçla değerleri düşürüyorlar canım 37 ye kadar değerlerin yükselme olmazsa eğer bekliyorlar ama yine de düşmez devam ederse mecbur alıyorlar benim düşmedi ama rabbimin güzelliği bana doğumdan sonra zerre kaşıntı kalmadı çok şükür 🤲
1122334455 Tugbaatkn hem de ne kaşıntı sabahlara kadar ellerim ellerim yorulurdu tarakla kasirdim bacaklarım ayaklarım ellerim kollarım göbeğim böyle parçalamak isterdim sabahlara kadar saçlarımı yoldugumu bilirim yine kasintim var yine değerlerim yüksek Dr um hepsinde olacak demişti haklıymış 🤷🤷 napalim Allah’tan herşey buna da şükür daha kötüsüyle uğraşmıyorum
Tugbaatkn Ygtkgn Gittim canim karaciger enzimlerim yukselmis bunun icin ilac verdi. safra asidime bakmasi icinde kan tahlili yaptiriyorum 1 haftaya cikicakmis
Tugbaatkn onhaziran ozelde mi vermistinjz sizde. Mugla da oturuyorum burdaki labaratuvar izmire gonderiyormus tahlilleri orda bakiliyormus o yuzden uzun olabilir
onhaziran Ygtkgn ankarada Gülhane hastnesi aldı ama burda bakilmiyomuş düzen laboratuvarina eşim götürdü. 8.40 çıktı