Isilay83 canım kimyasal gebelik normal düşük degil ki ama eger bebek bi kac ayliksa onu bilemem. Ama cok erken kimyasal gebeliklerde korunma felan yok doktorum bu ay icin de deneyin hatta kimyasal gebeligin sonrasindaki gebelik saglikli gebelik olmasini sagliyomus yani ben de bu konuda ne kadar araştırma da yapsam tam net bilmiyorum. Tabi senin bi kac aylik gebelikte kimyasal gebelikse bisey diyemem. Sakin test yapma canim regline 6 gun kaldiysa sancilarin bu yuzden de olabilir, hemen hemen 3 hafta kadsr bekle ama sakin acaba hamile miyim felan deme kendine beynini buna yorma reglini bekledigini dusun sadece. 3 hafta kadar bekle ki regli olmassan hastaneye git kan ver oncesine eczaneden al bi test oyle yap. Cok erken ogrenirsen olumsuz sonuc alabilirsin bu yusden bekle en azindan bebisin varsa da insallah vardir onun icin bekle😀😀