Nilaysali bende sizinle aynı fikirdeyim 34 haftalığım ilk doğumum 40 haftalığı geçmişti bunda rahimde bazen çok sancı hissediyorum hatta geçen gün geliyo galiba dedim kendi kendime, gününde saatinde alalım inşallah kucağımıza.
benim şuan da bel ağrım dışında hiçbir sıkıntım yok çok şükür 🙏🏼