Ulascemo2019 doğumda sadece ebe güldü diyomuşum 😂😂😂😂😂 normal doğum oldu . 38 de suyum geldi . rahim ağzım kısaydı benim 38 ü görmek mucizeydi . sabah suyum geldi , hiç sancım yoktu . baya sanki çarşıya falan gidiyormuşum gibi valizimi aldım evi kontrol ettim falan çıktım evden . yatışım verildi , ilk yarım saat 45 dk hoplaya zıplaya geçti . erken doğum riskim olunca tabş ben her boka doğuruyorum ben diye gidiyodum 😂😂 ebelerle kanka olmuştuk . suni sancıyla oldu doğumum kendi sancım yoktu . 4 cm de epidural aldım . epidural almamla bebeği kucağıma almamın arası 6 dk oldu 😅 toplamda 4,5 saate oldu doğumum . ebeler çok eğlendi ben az eğlendim 😂