Kızlar biraz özel olacak ama ilk gebeliğim maruz görün. Yatacaktım tuvalete gittim geldim uzandım karnımdan arka arkaya değişik bir ses geldi . Bu aralar da hep suyumun gelmesini falan düşünüyordum acaba mi dedim kalktım tuvalete gidene kadar minik pijamam ıslandı oturdum baya sıkışmışcasına su geldi ama daha tuvaletten çıkalı 2 dakika olmamıştı ve hiç tuvaletim gelmemişti. Acaba su mu o gelen çok kafam karıştı eğer suysa çocuğu tehlikeye atmış olur muyum gitmeli miyim hemen ? 37+1im . Ama zaten benim erken doğum riskim vardı uzun süredir