minikbebegim19 31 deyim bebek 1 bucuk hafta önde tüm temizliğimi yaptım ama tabi rutin temilzikler illaki olcak. Döndüğü için daha mı çok dikkat etmem lazım
Karadenizli_ minikbebegim19 benimde 31 de döndü cuma günü inşallah 37 olucam. birşey olmadı yani. bekliyoruz hala.aşağıda olduğu için kasıkta hep baskı ve dolgu hissediyorum. oda normalmiş.
Meleklerim34 minikbebegim19 30.cu haftadayım ve kasıkta hissediyorum hareketleri en son makat gelişti bebeğim döner mi çok korkuyorum dönmemesinden
Brglkule Bende 34 +5 ama. Hastanede baktım.35 hafta yaziyodu ultrasonda bide bwnim bebegim cok alttamis her an dogum olabilir dedi dktor