Bnyyy Merhaba . Benim son adet tarihim 21 temmuz ve antibiyotik almam gerektiği için adetime 10 gün kala beta HCG baktırdım değerim 4.0 çıktı . Çok şaşırdım normal de 1 veya 2 çıkardı . Acaba hamile miyim . Adetime 10 gün kala yaptırdım böyle benim gibi bir durum yaşayan oldu mu
Denizmavisii Bnyyy bende daha önce yaptırmıştım 6 çıkmıştı fakat doktor gebelik belirtisi değil demişti
Ezgi14 Bnyyy canim 5 ve ustu gebelik pozitif demek. Bence sen temkinli yaklas 10 gun varmis adete deger artabilir
Denizmavisii Canım bebek düşünüyomuydunuz yani korunmuyor musunuz 4 çok düşük bir değer normal değerlerde olabiliyor diye biliyorum biraz daha bekleyip tekrar yaptır canm zaten gebe olsan bile daha 10 gün varmış henüz erken
shtngstr Bnyyy benim adetime 1 hafta varken 2.73 cıktı 2 gün sonra 76 şu an 17 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum canım