Masal-07 sunset_momy şuan 26dayım 7+2de gittim dinletmediler sonra yine gittim başka doktora oda dinlwtmedi küçük kalbini yormayalim dedi ama gösterdiler su kalbi atıyor filan diye3
sunset_momy Ayyysss Sıkma canını daha çok küçük bende 5 haftalık gittiğimde sadece keseyi gördüm. İçinde daha bebiş yoktu. Son adetin ilk gününe göre 7 haftalık gittim vajınal ultrasonla gördük ama geç döllenme dedi daha 1mm dedi kalp atışını bile duyamadım
Ayyysss sunset_momy tüp bebekte nasıl oluyor bilemiyorum son regl tarihine göre 7 hafta ama ultrasonda 5 hafta görünüyor galiba geç tutundu bilemiyorum inşallah haftaya güzel haberler alırım da içim rahat eder
sunset_momy Ayyysss Sanırım o durum bende de var normalde 7 hafta ama geç döllenmedir dedi bebiş 1mm ve kalp atışını duyamadım