EKARATAS kuzum bebek sağlıklı olmadığında gelişimi durduruyormuş . Bak bende bi melek yolladım cennete . Onlar bizi orda karşılıycak ❤️ Biz yine anneyiz . Bizim evladımız tertemiz günahsız sekilde cennete gitti 🤲🏻 Bak bende 32 gün oldu üzülüyorum ama burda insanların yaşadıklarını okudukça ne hayatlar var diyorum . Buna şükretmemiz gerek . Kendini sıcak tut regl sonrası tekrar deneyebilirsin inşallah rabbim kısa zamanda tekrardan nasip eder güzelim . Dertleşmek istersen ben burdayım . Üzül ağla ama kendinide fazla strese sokma rabbim verdi rabbim aldı diyelim . Bak ben uyuşturulmadan oldum neler çektim birebir gördüm acısınıda bebeğide çektiğini . Psikoloji düzeliyor bi süre sonra , bebeğide unutmuyorsun emin ol insan zaten evladını unutamaz ❤️