İlk 5 dakika yoğun bir acı hissediyorsunuz ama sonra geçiyor gerçekten, onun dışında ben hep aşırı uyuşuk kalıp da çocuğumu idrak edemem bakamam emziremem diye korkmuştum ama 1-1.30 saatte doğum bitti ben ayıldım kendime geldim bebeği de emzirdim. Öyle aşırı bi narkoz süresi de yok yani