Mihriballim Hifaberra inşaallah hayırlısıyla bakalım doktorumda çok istekli ve destekçi bu konuda bende bu sefer yapabilirim diyorum inşaallah olur
Lulikli Hifaberra annem beni sezeryandan sonra normal doğurmuş. 2.5 yaş var abimle aramda doktorlar ‘için yara, olmaz’ demiş ama annem birazcık inat etmiş 😅 Sene 94 bu arada. Doğru doktoru bulmak en önemlisi bence. Kolay gelsin 😀
Hifaberra Lulikli demek ki istekli olmak lazım. ☺️ Bende düşünüyorum ama arada 1.5 sene olmuş olacak daha çok yeni riskli olabilir mi ki diye korkuyorum.
Feyzaveannesi Hifaberra Normal olmaya çalıştım beceremedim sancı çekitiğimle kaldım üzerine birde Sezeryan oldum. Valla bana yetti arttı 😂 paşa paşa gider sezeryanımı olurum 😂
Lulikli Hifaberra sizin daha da azmış evet. Ssvd destekleyen doktorlar var o tarz bi doktor bulup muayne olduktan sonra bence karar verebilirsiniz. İnşallah gönlünüze göre olur 🤲🏻
Hifaberra Feyzaveannesi işte sezaryen de sonrası zor. Normal de hemen ayağa kalkılıyor. Onunda sancı kısmı zor. Hepsi zor ya 😆 en az ağrısız olanı iyi bizim için