Aytenemir Merhaba sizin haftanız yakın çok şükür, ben bu hafta kontrole gittiğimde ( 20 haftalık) bebeğin suyunun fazla olduğunu öğrendim şeker yüklemesi testleri yapıldı şekerim yok, açıkçası bende çok korkuyorum erken doğum olabilir dedi doktorum balon gibi düşün şiştikçe patlayacak dedi cumartesiden beri diyetteyim, karbonhidratı kes çikolata yeme dedi detaylıya kadar sabredeceğim artık bu arada bebeğiniz erkek mi