MelekPotter benim de benzer durumum :( ikiz gebelik değilim ama 30. Haftamdayım 2-3 gün önce kıpır kıpırdı 2 gündür hareketler yavaşladı silikleşti baya panik oldum :( perşembe randevum, az da olsa hareket var diye rahatlatıyorum kendimi. İnşallah bebişlerimizin hepsi iyidir , güzel haberlerinizi bekliyorum 🙏🏻