Gebeliginin 6. 7. Haftalarinda kanama yaşayan var mı acaba? Benim biraz bi kanamam oldu hemen doktora gittim düşük riski de olabilir yerleşme kanaması da olabilir dedi kalp atışı falan duyulsu cok şükür 🙏 progestan verdi. Sizde yaşayan var mi bu durumu ileriki dönemleri nasıl geçti? Ilk hamileligim tecrübesizim yardimm :))