zeynepp1 Kızlar sabah tetenoz aşısı vuruldum şuana kadar birşey yoktu ani bir mide bulantısı tuttu başımda agrıyor benm gebelikde çok bulantım olmadı normalmidir sizde oldumu endişelendim eşimde yok evde ..??
Raziyetes zeynepp1 bende oldum koluna buz koy eğer kolunda ağrın varsa ilk gün böyle olması normal diye biliyorum ben gerçi 2. 3. Gün de aynı olabilir 😊 bir tane parol iç içebiliyorsa eğer
Zynp44 zeynepp1 ilk dozda oldu benim yab etkisiymiş geçti sonra dün ikinci dozu oldum bunda da kolum ağrıyor sadece
Ecehn zeynepp1 benim iki dozda da bulantı kusma oldu sabah 9 da olmuştum gece 11 de bulantım oldu bazı bünyelere yapıyor bence. Korkmana gerek yok sabaha hiçbi şeyim kalmamıştı bol bol dinlen bence🤗
Bendiyebiri zeynepp1 ben iki doz oldum ama ikisinde de midem bulanmadı ama benim zaten mide bulantılarım oluyor o yüzden farketmemiş olabilirim onunla alakalı mıydı diye. Sadece kolum ağırdı benim ve uzun süre üzerine yatamadım
zeynepp1 Raziyetes teşekkür ederim canım kolumda agrı çok yok hafif midem bulanıyor ama sizde mide bulantısı oldumu
Raziyetes zeynepp1 yok balım bende olmadı mide bulantısı ama hafif baş ağrım var kolumda ağrıyor benim. Yan etkilerinde bulantıda var zaten korkmana gerek yok bence ama yarında devam ederse sağlık ocağını bir ara derim ben daha iyi bilgi verirler 🤗🥰
zeynepp1 Zynp44 benim ikinci gebeliğim ondan dolayı bu üçüncü dozumu vuruldum ilk ikisinde yerden kalkamıyordum bi onu hatrlıyorum çok da yıl farkı yok halbuki
zeynepp1 Ecehn bende sabah 11 gibi oldum şuana kadar brşeyim yoktu ani bulantı baş ağrısı başladı herhalde normldir bilemedim ilk iki dozda olmamıştı
Zeynosunannesii Sadece kol ağrısı yapmıştı bendede ama bünyeye göre değişiyorsa bilemiyecem muhtemel sabaha geçer yaa aşıdan sa
Papatyaytt zeynepp1 Bendede olmuştu canm hatta çok korkmuştum miğde bulantisi baş dönmesi nefes darlığı ama bu beklenen etkilemiş zaten oyuzden sakince geçmesini bekledim dinlendim