Zayna Canım yavrum 39+5 olduk hala gelmeye niyeti yok. Herkes Arayıp soruyor insan daha çok tribe giriyor var mı benim gibi olan hanımlar ?
Esrskrylmz Zayna ben 🤚🏻 dün 10 kişi aradı doğurmadın mı diye tribe giriyor insan artık hayırlısıyla alsak kucağımıza 🥺
nurgulhanim Zayna 40 haftayı bekle dolsun bir kaç gün daha bekle baktın gelmiyo mand ayogurdu ye doğumu başlatıyor
Arducsumi_1 Zayna 40+3 oldum ben gelmiyor kasıklarımda aşırı sancı vuruyor ara ara belki niyetlendi diyorum bakalım 🤷🏻♀️
userbame 39 artı 2 oldum.burdan birbirimize enerji gönderelim kızlar inşallah sağlıklı bir şekilde doğuralım