Tontikannesi aysefatma12 kuruyemişi ben yemek öncesi başlangıç olarak kabul ediyorum meyvede yemek arkasında yiyorum 😄
Gulsumelif Kızlar bisey soracağım eşim bakmadan almış laktozsuz süt hiç almamıştık daha önce hamilelikte bir zarari olur mu bilemedim
Aysee_35 Fundyyy19 32 den sonra artık daha çok acımaya başladım. Akşam yemegi doyurmaz oldu. Gece acıkıyorum hep. Kalkıp ekmek arası domates peynir zeytin koyup yiyorum valla napim..