Haticemustafa7 Arkadaşlar belim de fıtık ve skolyoz var ağrım çok oluyor normalde doğumda epidural veya spinal gibi şeylerin zararı olur mu bilen var mı ya da daha sonra çok ağrı yapar mı sizce🥺