Simgeyuca Bende an itibariyle 27+0 ile 3. Trimestera geçmiş bulunmaktayız umarım vaktinde sağ Salim kucağımıza alırız hepimiz 🤲🏼🌸🧿
ElfErk mercimeginannesiiii ama uygulamaya göre 27 olunca olarak gösterioo.. bu jafta ve ay hesaplamaları biraz farklıymış:)
mercimeginannesiiii ElfErk Evet ben de epey kafa yormuştum bir ara. Ama doğrusunun bu olduğunu düşünüyorum. Tabi yine de siz bilirsiniz hangisine inanmak isterseniz karar sizin 🤣🌸 Ben 25+5 te üçüncü tremestera geçiren inşallah 😅
Ilkmeyvem 28.hafta belim ağrıyor 🤦🏻♀️ Bebek kendine yer açmak için ara ara toplanıyor 😁 ilk dönemler çok rahattım