babyboon Kızlar 36.haftada nstde ufak ufak sancılar çıktı. Ben de hissediyorum ama açılma yok. Böyle olanlar var mı kaçıncı haftada doğum olur sizce??
glsm_kr8383 babyboon Bende de 34 ten beri sancı çıkıyo serum dan sonra düzeliyor benim de açılmam yok rahim ağzı uzunluğu da kısalmamış. Ne zaman doğuyorum bilmem ama bu günlerde kasık ağrım başladı baya cuma günü gidicem Merak ediyorum neler olacak