Esraozcn61 Nişanınız geldi sanırım, ben dogum yapmadım ama gecen hafta kuzenimin Nişanı geldı 2 cm acıması olmus suni sancı istemedi sezeryan istemedıgı için eve gönderdiler hergun cagırdılar ama 3. Gun suyu geldi almak zorunda kaldılar acılması 4 cm den yukarı cıkmamıs