Aslinur AysegL89__ salatalık hafifletiyor. Ama en iyisi yoğurt Ben saclı doğurdum okadar yangınlar bosa değilmiş 😂 Buzlu cacıkta yapabilirsiniz ben o sekılde rahatlıyordum verşlen haplar felan hiç bir işe yatamıyor miğde bulantisini aliyor ama yangına etkisi olmuyor
AysegL89__ Aslinur aynen salatalık biraz hafifletiyor tuzsuz ayran içiyorum şimdilik ses seda yok bi uyusaydım başlamadan 😅
Gizemefend AysegL89__ doktorum daha yeni rennie duo şurup verdi bana çok iyi geldi, ben de duramıyordum. bir de yatarken süt içmek rahat uyumanı sağlayabilir
SekerAnne AysegL89__ valla ben de biraz sakız biraz maden suyu denedim sonra çıkardım çıkarınca rahatladım gibi…😞
Gizemefend AysegL89__ ben soğuk içiyorum kaynamış süt kokuyor :( 38haftalığım mide yanmalarım üst düzeyde süt + rennie duo şükür sebebi :))
Mikmikbuk AysegL89__ Yarım çay bardağı soğuk sütü yavaş yavaş içmek gerekiyor. Hatta İçerken hafif kasılma hareketiyle midemi daha çok yakıcak sindirim hareketi yapıyorum daha çok yanıyor hemen peşine bi yudum süt içiyoruM, üç beş yudum da sönüyo yangın
Ahsen34 AysegL89__ folik astı kullanıyor musun? Ben yemekten hemen sonra içiyordum. Mahvoluyordum. Kardesım 2 saat sonra iç dedi ve sıkayetım baya azaldı