yaseminan benim gittigim doktor özel doktor ama devlet hastanesine baglı bir doktor
Devlet üniversite hastanesine baglı ben zaten en başta ona gitmemin sebebi o devlet hastanesinde dogurmk istedigim için gitmiştim
Kuzenim kardeşim amca kızı hep orada dogum yaptılar memnunlar
Bende bu doktora gideyim dedim oda kendine ofis acmıs
Ama o hastaneyle baglantılı
Hani devlette olcak yine benim dogum olayı ama neden o şekilde soyledi anlamadım
Dediginiz gibi biraz daha arastırıp belki doktoru degiştiririm bana mı denk geldi bi böyle anlamdım