Hanımlar iyi geceler. Bugun 37+1 de çatı muayenesi oldum. Doktorum kemigimin basık olduğunu ama bebeğim iri olmadığı için sorun teşkil etmeyeceğini söyledi ama rahimin önünde cep olduğunu soyledi. Daha önce bir kere smear testi için bu şekilde muayene olmuştum devlet hastanesinde o yüzden kimse bana cep olduğunu söylemedi. Doktorum normal doğumu bekleyelim tehlikeli bir durum olursa sezaryen yaparım dedi. Böyle bir durumu ya da benzer bir durumu olupta normal doğum yapan var mı?