Defne000 orada Haluk Seyrekbasan ı çok övüyorlar. Bir de Atilla Çankaya var ama o sanıyorum normal muayene yapmıyor, benim ikili teste kendisine gitmiştim gayet iyi bi doktor. Ama hastane pek de iyi değil doğrusu, pek beğenilmiyorum duyduğum kadarıyla.