dsmraybz Merhaba buraya ilk defa yazıyorum gerçekten çok heyecanlandım ve duramadim buraya size sormak istedim ben normalde bugün adet olmam gerekiyordu Aralık ayının 28 inde yumurtamda çatlamayi gordum doktora gitmiştim ve o söylemişti muayene ederek o günü değerlendirdik 1 kez ilişki oldu ve bidaha yapmadık 2 gün önce test yaptım negatif çıktı bugün tekrar yaptım ve coook silik bi şekilde sanki çizgi var bı bakarmisiniz belki geç döllenme olmuş olabilirmi hamilemiyim sizce
Gulcingezer dsmraybz ben gordum silik cizgiyi bir kac gun gecsin kan ver mutlaka beta iyice belli olsun kanda
dsmraybz Kubrailkan yarimsaat sonra belki geç döllenme olmuştur diye ümit ediyorum yeni HCG yukselemeye başlamıştır belki
Nursedaaydin 5 dk içinde silikte olsa çıktıysa hamile olabilirsin ama en garantisi kan testi. Umarım hamilesindir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Darısı bize😘
dsmraybz Nursedaaydin 5 dakikadan fazla geçti yarimsaat sonra böyle belli oldu inşallah rabbim sizinde gönlünüze göre versin❤️
Esrasena Yani çok dikkat edilirse görülüyor gibi,3-5 gün sonra birdaha yapın isterseniz beta hcg artıkkca dahada belirginleşir,yada kan verin en kesin sonuç .Rabbim gönlünüze göre versin 🤗
minikprensesimm dsmraybz canım silik çizgi gördüm insallah vardır sabah ilk idrarla yap ve hemen 5 dk dolmadan cıkıyormu ona dikkat et.rabbim gönlüne göre versin insallah 🥰🙏🏻
ArslanAlininAnnesi dsmraybz canım biraz fazla idrar koymussun sanırım ondan olabilir. Silik cok belirgin olmadigi surece kan verene kadae ümitlenmeyin. Arkadasta ümitlendik hüsrana uğradık en iyisi kan vermek.
dsmraybz ArslanAlininAnnesi Evet doğru söylüyorsunuz ben daha önce bikac kez yine yaşadım böyle ama kanda çıkmadı ondan dolayı da korkuyorum biyandan umutlaniyorum bı yandan korkuyorum