Merhaba anneler , 32 haftadan itibaren şiddetli sancılarım oluyordu ilaç ve serumlarla açılmam olmadığı için gerilediler , ciğer geliştirici iğnelerini falan hep vuruldu şimdi sancılarım olduğu için 37+2 haftalıkken sezeryana alınıyorum . Bebeğin kilosu 2850 küveze girer mi acaba ? Başına gelen var mı ?