Canım tansiyonum 19 dan aşağı düşmüyordu ama normal yaptım son ayımda hastaneye yatış yapmıştım bir de devlet hastanesiydi bilirsin devlet normal doğum konusunda ısrarlı ve istikrarlı demem o ki biraz çeksen de normal yapabiliyorsun rabbim sağlık versin ❤️🧿