Endişeler normal bilmediğimiz bir yolculuga çıkıyor gibiyiz (ilk olanlar özellikle 🥰) ama stres yapmayalım hiçbir şey için 🥰🙏💕 benim doğum ve emzirme korkum var süt gelir mi gelmez mi şeklinde değil de bildiğiniz korkuyorum 😬🙊 ama vücuduma ve kendime guveniyorum diyerek kendime telkin vermeye başladım 🥳 basaricaz insallah 🥳🙏💕