Sinemira şuan aynı ağrı bende de var hatta yaklaşık 1 haftadır var 31+5 olduk biz. Bugün doktorday dim söyledim bu şekilde ağrılarım olduğunu pek önemsemedi olur o kadar dedi nst ye girdim sanci filan da çıkmadı tahlillerde temiz cıktı herşey normaldi sanırım bu ağrılar da normal bilemedim bende