PoyEzMu Merhaba 29+3 üm ama hala yalancı sancı yaşamadım. Benim gibi olan var mı? Normal doğum istiyorum böyle sancılarım olmazsa normal doguramazmiyim sizin kaçıncı haftada başladı.