incisu canım niye vermiyorlar anlamadım bana dün devletteki doktorum haftaya gel doguramadiysan o zamana kadar yatisini yapanlim dedi haftaya 40 olucak senin doktoru anliyamadim brn.sen söyle istersen hocam ben bebeğimi riske atmak istemiyorum.brbegime birşey olursa sizi sorunlu tutarım deyin eğer o riski alıyorsa bekleyin derim hadi hayırlısı olsun inşallah canım ❤️