GamzeDurmus Arkadaşlar kasığıma ağrıyla acı tarzı bir şey girdi sizde de oluyor mu normal midir bir kaç gündür çok diken üstündeyim sanki birşey olmuş gibi hissediyorum
Sfanur Korkulucak bişey yok sizinde ilk gebeliğiniz galiba bende o tür ağrılardan çok tedirgin oluyordum fakat bunlar çok normal şeylermiş için rahat olsun