Perilitto 38+4 oldum. Bugün testim pozitif çıktı. Bu durumda doğum başlarsa özeller alıyor mu sadece devlet mı alıyor? Normal doğum mu sezeryan mı bilgisi olan var mı?
Fulyaaa1 Perilitto hastane konusunda gittiğiniz doktora bir danışın. Özellerin bir kısmı kabul ediyor bir kısmı kabul etmiyor. Ona göre hareket ederseniz
Poyraz_bebek1 Perilitto senin durumuna göre değişir devlet covid alıyor ama her hastane değil özeli bilemiyorum inşallah bir an önce atlatırsın bebeginle beraber çıkarsın o hastalıktan
ZKubra Perilitto bende 38+3 üm dün covid olduğumu öğrendim benim hastanemde özel bugün görüştüm alıyorlar canım ama bende bazıları almıyor diye duydum.benim hastanem medicana buarada
ZKubra Perilitto doğuma kadar negatife dönersin zaten dedi dönmezsende pozitifken sadece genel anestezi yapmıyoruz dedi. Spinall sezaryen ya da normal oluyormuş
sebzecianne ZKubra ben kadıköy’e gidiyorum. Eğer doğum sırasında covidsen kabul etmiyorlar diye öğrendim. Peki ziyaretçi ve refakatçi prosedürü hakkında bilgin var mı? Sadece 1 refakatçi alıyorlar benim gittiğim yerde.
ZKubra sebzecianne normalde 2 refakatçi demişlerdi ama covid olarak doğum yaparsam refakatçi olur mu onu sormadım