Son 78 gün kaldı gorunuyo bende de..O da günü güne gelirse..Kız bebek erken gelir diyolar.Aynı korku istemsiz bendede var…Mutlulukta var elbette ama bilmediğin bir sürece girmenin endişesini taşımakta normal gibi…ki ben ameliyathane hemsiresiyim sezeryan ve daha ağır ameliyatlara birebir giren,gören biri olduğum halde konu kendim olunca yada kendi cocugum soğukkanlı olamıyorum:),korkunuz normal…ama Allah’ın izni ile sağlıkla,kolaylıkla atlaticaz insallah..Rabbim hepimize kolaylık versin saglıkla kucağımıza alalım insallah.