serpilctn Leyla4336 bisi olmaz karın ağrın olur bebeğin dünyaya geldimi hep sancısı olan bi bebek.olur 😊annem.oyle der hep beni tembihler aman acı yeme diye
papatya_35 Leyla4336 Mide yanmanız olabilir sizi rahatsız eder yani bebeğinize bir sey olmaz merak etmeyin 😅
iremss serpilctn ilk gebeliğimde canm sadece acı ve soğan sarımsak çekerdi full yedim diyebilirim bebeğim hiç gazlı değildi 😅 bu konulara çokta şey yapmamak lazm 😂😂😂