Mervee5858 Kızlar doğumu medicana yapmak istiyorum , son zamanlarda oraya geçmeyi düşünüyorum şuan devlet hastanesine gidiyorum . Son aylarda  testi devlette yaptırsak sonucu oradan bakıyorlar mı yoksa illa orada mı yaptırmak lazım .
HGulsah Mervee5858 bende medicana da doğum yapıcam.Devlet ve medicana ya gidiyorum pakette almadım. Doğumdan önce kan idrar pcr testı orada yapılıcak
Cinarinannesiiiii Mervee5858 bende en başından belli devlet takipliydim 38+2 de özele gititm isteğe bağlı sezaryen istediğim için 38+3 e yatışım yapıldı kan testini mecbur özelde yaptırdım PCR testini devlette yaptırdım e na uzdan girip sonuç gösterdim kabul ettiler
AsilveAnnesii Mervee5858 merhaba dadece doğum ücreti 10bin üzeri. Eğer paket alsanız da 11bin gibi bir fiyat çıkarıyorlar bilginiz olsun. Yani son ana kadar beklemeniz aslında maddi açıdan kâr sağlamıyor 🤗