Mervee5858 Kızlar doğumu medicana yapmak istiyorum , son zamanlarda oraya geçmeyi düşünüyorum şuan devlet hastanesine gidiyorum . Son aylarda gidince testi devlette yaptırsak sonucu oradan bakıyorlar mı yoksa illa orada mı yaptırmak lazım .