esmir benim bebek asagı da bir sorun olursa diye ütüleyip kaldırdım inşallah olmaz da tabi. Bizim ki de kardeşim diye seviyor ama bişey alınca da benm dmi bu diye hevesleniyor giymek istiyor oyuncakları saklıyo. İnşallah kafamıza huni takmadan gecer bu dönemler 😁