heleninannesi06 tabikiii dün çok kötüyüm dediğim halde bile bi tansiyonumu bile ölçtürmedi bende hiç üstüne düşemedim o kadar halsızdım ki bian önce eve gelip yatmak istedim sonra akşam kafam aydı ben nasıl bugün bişeyler yapmadım diye muayene olmaya gitmedim sonuç göstermek için gittim ama şikayetlerimi söyledim içerde başka hastası olduğu için fazla dikkate almadı beni öyle döndüm eve