Reyhan35 Sema1503 ben geçen haftaya kadar hastaneye gittim geçen hafta özel muayenehaneye gittim doktor daha ilgiliydi çok hoşuma gitti doğum içinde özel hastanelerle anlaşmalı oluyor ne zaman çağırsan o hastanede gelip sana doğum yaptırcam dedi
zynpada Sema1503 ben ikisini de denemiş biri olarak kesinlikle hastane diyorum. Gecenin bir yarısında sıkıntı olduğunda muayenehaneye ulaşmak zor oluyor ama hastanede doktoruna ulaşmak daha basit.
Sema1503 Zuzu04 evet canım haklısın da acil durumlar için yada doğumda bi sıkıntı olursa vs hastane daha iyi diyolar kimisi de muayenehane daha iyi diyor çok karıştı kafam🤦🏻♀️ Tecrübeli annelerin tavsiyesine ihtiyacım var
Zuzu04 Sema1503 benim doğumum gece olmuştu 10 da hastaneye gittim doktorum geldi bi afralar tafralar aslında her iki durumda da geliyorlar zaten saat kaç olursa olsun. Ama muayenehanesi olanlar ekstra ilgi gösteriyor bence
Reyhan35 Zuzu04 valla direk öyle dedi canım bende ondan sonra muayenehaneye gittim doktorum aşırı ilgili kendiyle bire bir görüşüyoruz asistanı ara falan demiyor soruların hepsine mesajla cevap veriyor