TolayKazganKeeli
32+3 haftamızda doğum yaptım. Bebeklerim 28 gün kuvezde kaldı, Allaha şükür bir sıkıntı yaşamadan 2 gün önce taburcu olduk.yoğun bakım doktoru günde 4 kez sağdığın 50ml süte 2 ölçek europrotin ekleyip besliyceksin dedi. 3 saatte bir ikisini emzirdikten sonra sağacak süt bulamıyorum ki.bazen ikisine de emziricek süt kalmıyo. Ne yapıcağımı şaşırdım artık. Tecrübeliler yardımcı olabilirseniz kafayı yemekten kurtulucam.