papatya981 Seher1213 bence iyi benimkide 846 grammiydi inan şuan sorunca unuttum. 🙈 Ama 800 lu birşeyi doktor gayet iyi dedi haftasına göre
BMelek Seher1213 doktorunuz bir sikinti olsaydi soylerdi. Beslenmekle bebegin kilosunun alakasi yokmus bu arada. Kilonun bir onemi yok saglikli olmasi daha onemli demisti doktorum
Seher1213 papatya981 bi yerde okudum bir kg filan hep o yüzden acaba yetersiz mi besleniyorum diye düşündüm