Semaan bende aynı düşünüyordum ilk dozu hamile olmadan önce yaptırmıştım fakat grip atlattım ve çok zor geçti covid miyim değil miyim sorusu sürekli birde ilaç kullanamamak… Doktorum profesör ve eğitim görevlisi ona danıştığımda biontec aşısını olabileceğimi söyledi onun izniyle oldum.Grip aşısını kesinlikle önermedi.Yoksa bende hamileyken aşı taraftarı değildim