Ya bu kız tekme atmıyor artık sadece karnımın içinde kayıyor ve artık göbek deliğimin üstüne de arada bir uğruyor. Göbek deliğimin üstüne çıktı diye mutluyum ama tekme atmıyor sadece karnımın çook derinliklerinde bişey kayıyor gibi hissediyorum. Şiddet li hareketleri felan gitti artık 28+4 haftalığız niye böyle oldu üzülüyorum valla bebişim gelsin karnımı deşsin tekme atsın yumruk atsın ben sonuna kadar hissedeyim hiç önemli değil canım acısa bile hoşuma gidiyor hareket ettiği için ama 2 gündür böyle stres yaptım artık valla 🤯