Ednr_007 Merhaba kızlar benim ilk doğumun sezeryan oldu şuan ikinciye hamileyim eşim de bende bunda normal doğum istiyoruz çevremdekilerde afedersiniz iki tarafınıda açtırma diyorlar sizce sezeryandan sonra normal mümkünmü
Esmakks Ednr_007 iki doğum aranız ne kadar olacak? SSvd yaptırıyorlar ama arasındaki süre doktordan doktora değişiyor ve herkes bu riski göze almıyor. Bende SSvd istiyorum ama hala doktor bulamadım
Gulsurmeli Ednr_007 Elbette ki mümkün 4 sene geçmiş üzerinden çok da iyi yaparsanız çevreye kulak asmayın kendinizi dinleyin
Ednr_007 dilaradoyan yani hem sezeryanda dikiş oluyor ya o hemde normal doğumda alttan oluyor ya o anlamda söylüyorlar sanırsam yani yaşlı insanlar ne düşündüklerini pek anlıyamıyorum
Esmakks Ednr_007 sezeryan sonrası normal doğum demek canım. 4 sene geçmiş senin çok iyi bence kesinlikle denemelisin benim daha bir sene geçti
Ednr_007 Nergissi evet ama normal doğum istiyorum doktor kararı bana bırakırsa tehlikelimi değilmi bilemiyorum
Ednr_007 Aysegul9371 anladım canım bende sezeryandan sonra normal yapmak istiyorum ama inşallah hayırlısı olur nediyim risklimi değilmi onuda bilemiyorum
Aysegul9371 Ednr_007 çok iyi bir doktorla yapabilirsin tabi yne doktor yönlendirir inşallah gönlünüzdeki en sağlıklı şekilde olur
Zuzu04 4 sene iyi bi zaman artık 2 yıl sonra yaptıran doktorlar var ama her doktor cesaret edemiyor devlettede yapmıyorlar diye biliyorum
Ednr_007 Zuzu04 eğer özelde iyi bir doktor bulursam yaparım çünkü çevremdeki herkes normal doğumu anlatıyo ve gerçekten içim gidiyo çok hoşuma gidiyor
Betusileomus Ednr_007 bende 4 sene olavak sezeryan ile dogum yaptım dr um normal doğumdan bahsetmedi bile direk sezeryan dedi siz dr ne derse öyle yapın bence güvendiğiniz bir dr ise tabiki🥰
Ednr_007 Betusileomus ben ilk defa bu doktora gidicem nasıl bilmiyorum kendim kontrole gittiğimde sorucam ama tabiki önerilmiyorsa olmam benim ve bebişn sağlığından daha önemli değil tabiki
Betusileomus Ednr_007 hakkinizda en hayırlısı olsun inş bebeğinizi saglıkla kucagınıza alın en önemlisi o🥰🌺
Minikseker Eğer istanbuldaysaniz özel Rami hastanesinde doktor nehir bayram var instagramdan bakabilirsiniz Sezeryan sonrası normal doğum yaptırıyor