Gmze1993 Merhaba arkadşlar ben 30 aralık beta 48.25 2 ocak beta 117.5 6 ocak beta 586 11 ocak bugün 3088 doktora gittim kese görünmedi doktor rahim güzel kalınlaşmış dedi progestorana baktı 15.93 değerler nasıl sizce kese neden görünmemştir acaba
bebekveannesiii Gmze1993 değerlerin iyi bence kese hastaneden hastaneye fark ediyo ama en az 2000 3000lerde gözüküyo
Burcusenkoc Gmze1993 3250 de görmüştü benim de çok bastırdı zor gördü 4.5 5 haftalık demişti sizin ki de yakında görülür bence
Suzanne Gmze1993 karından gözükmemesi çok normal canım vajinal olsa gözükürdü muhtemelen zaten sağlıklı yükseliyormuş