sdymtl ben 30 dan sonra gitmeye başladım , bu hafta doğumumu yaptıracak, bende çok övüldüğü için ve yorumlarına güvenerek gittim son haftalarda gitmeme rağmen çok ilgili davrandı detaycı, bebiş kendini göstermesin ben olsun hocam dememe rağmen dakikalarca uğraşıyor bekliyor çok memnun kaldım hem doktordan hem sekreterinden, tek sıkıntı hayat çok yoğun ve kalabalık oluyor kapısının önü tabi yoğunluğa rağmen hep randevu saatimde aldı , daha önce esentepe takipliydim hem çok bekleyiliyodum içerde hasta olmadığı zamanlarda bile hemde doktorum içime sinmemişti tetanoz hakkında bile bilgi vermedi ben sonradan öğrenip yaptırdım özlem hanım hiçbişeyi atlamıyor.