Merhaba arkadaşlar birgün eğer hamile kalırsam buraya yazacam diye söz verdim kendime umudunu kaybedenlere umut olsun diye 🥰benim beş senedir çocuğum olmuyo çikolata kistim vardı önce iki taraflıydı sonra bi taraftaki gitti diğer tarafta iki tane vardı 4cm ve 2 cm. Rahim filmi klomen hepsini yaptım herseyi denedim ama doktorlar bana artık doğal yolla olmayacağını tüp bebek yapmamı söylediler.. tabi bu süre zarfında ilac falan herhangi bişi kullanmadım adetlerim zaten hep düzensizdir. Hergün kendimle savaşlar verdim gerçekten bunu ancak yaşayan bilir yaşayan anlar .. tüp bebek yapmayı hiç istemedik çünkü o süreç gözümde çok büyüdü nasıl olacak nasıl yapacam diye hersey maddiyat değil manevi de insan yıpranıyor.. Ama şunu hep bildim dua.. insan gerçekten dua edince yürekten isteyince oluyo asla dua etmekten vazgeçmeyin Allah’a inanmaktan vazgeçmeyin umudunuz hep olsun . Doktorlar bana olmaz dediklerinde tamam üzülüyordum ama bi köşemde hep umudum vardı .. sonra bi baktım hamileyim kendi kendine oldu hiçbirsey kullanmadım hiçbirsey yapmadım herseyin vakti zamanı varmış bu süre de kendinizi yıpratmayın dua edin .. inanın zamanı gelince oluyor.. rabbim isteyen herkese saglıklı hayırlı bi evlat nasip etsin şimdiki duam da bu 🤲🏻🥰iyi akşamlar uzun oldu kusura bakmayın